Sunday, March 11, 2007

ONning & OFFing

The Argument

can we all agree that system dr m ni sebenarnya banyak loophole and we can argue till cows go home whether one email is related to topic ke tak?

what if aku argue emails aku semua related to topic sbb it's always abt koleq94, yg memang ada dlm each e-mail nya topic?

can we bin this ON OFF system?

Kind regards
TMP/WPM

The Replies
  • Dengan ini saya menyokong cadangan Sdr Rafizi Ramli - ezam (MS)
  • Takbir!!! Dr. Moto, simpan dulu prototype on off kau ni. kalau nak gunakan pun, guna masa sukantera 2014 nanti... saya menyokong cadangan ini dan saya cadangkan cadangan ditutup - bochubby (MS)
  • maka aku dengan ini memutuskan sistem ON OFF in OFF. kalau awie install jugak kita bakar patung kayu dia - TMP (S)
  • aku tak setuju .. muahahhahahah .. dan memandangkan aku baru balik opis .. bantahan diberi serta merta ... loophole akan didiskas dalam court of justice .... - Dr.M (S)
  • Apa-apa pun bagi menghormati idea Dr M daripada terkubur bersama-sama.. nantilah kita bukak kembali isu ni di tahun 2020. ;-) - nicholai (MS)
  • Uih takleh jadi ni ... cobaan revolusi tetap ditentang .... - Dr.M (S)
  • Iye. Kami menentang revolusi ko. Dimanakah keadilan dlm revolusi ni? - radin (S)
The Poll

On-Off System
ON
OFF
Pekebenda yg korang buat nih?
Free polls from Pollhost.com
The PS
  • ni seme propaganda sleyman je ni... sendiri cadang, sendiri bantah
  • Hint : last month, budak leman jugak yg propose tolak markah ahmad sbb diorang takdak point
  • Current Top 5 still bdak MS je ramai







another sleyman masterplan

No comments: